← Alle dagbøker
diarist.Alias

Åshild

53 år163 cm8 innlegg 2001 0 følgere

Start100,0 kg
Sist99,8 kg
Endring−0,2 kg
BMI nå37,6
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
22. august 200120. september 2001
99,8 kg

Første treningstime! :)

Endelig - da var det gjort!
Fant faktisk et godt - og ikke minst mye billigere alternativ til SATS, med valget mellom aerobic eller step hver mandag og torsdag, så skal jeg legge inn en svømmedag og noen sykkel/gåturer innimellom. Deilig!

Kjennes ut som om jeg blir skikkelig støl i morra, men det er bare bagateller! Livet er nemlig slettes ikke værst! :)

Neste veiing tar jeg til mandag... Jeg klarer ikke å veie meg hver dag.

Nå skal jeg hoppe i dusjen og kanskje til og med komme meg i seg før klokka 23! Sov godt :)

Åshild
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Linn21. september 2001
Hei på deg Åshild! jeg hadde også min første treningstime denne uka! Men jeg ble ikke noe støl så jeg dro på en time til neste dag for det var så gøy! Og den ble jeg støl av. I leggene! Jeg prøver å kun gå trapper men i dag måtte jeg ta heisen! her jeg bor er det ikke sats men 3t men det er sikkert like dyrt, så jeg har funnet meg et annet treningsstudio som koster en del mindre. De har kanskje ikke like flotte lokaler men det er like bra trening. Du blir sikkert like fornøyd med ditt sted!

Lykke til videre!
c.AuthorAlias Linn21. september 2001
Hei på deg Åshild! jeg hadde også min første treningstime denne uka! Men jeg ble ikke noe støl så jeg dro på en time til neste dag for det var så gøy! Og den ble jeg støl av. I leggene! Jeg prøver å kun gå trapper men i dag måtte jeg ta heisen! her jeg bor er det ikke sats men 3t men det er sikkert like dyrt, så jeg har funnet meg et annet treningsstudio som koster en del mindre. De har kanskje ikke like flotte lokaler men det er like bra trening. Du blir sikkert like fornøyd med ditt sted!

Lykke til videre!
c.AuthorAlias Oriane21. september 2001
Hei Åshild!
Så flott at du har funnet et godt treningstilbud. Trening er kjempeviktig, og det gjør godt for kropp og sjel! Det å bli kjempestøl er faktisk litt deilig, samtidig som det er ondt, men da vet du at du virkelig har gitt alt.
Er glad for at du har funnet motivasjoen igjen!
ha ei god helg
klem fra Oriane
c.AuthorAlias Jenta*S*20. september 2001
Titt-tei!!

hi hi hi...nå er jeg på 99.2!*S*...men helt ærlig så føler jeg meg ikke trygg med deg i hælene!!*S*..uææææ....men det er gøy med konkurranse! Så jeg ønsker deg MASSE lykke til!
Sammen er vi sterke vet du!
Klem Jenta*S*
99,8 kg

Har funnet igjen motivasjonen! :)

Ville bare si at jeg har funnet igjen motivasjonen og at sparkene deres tydligvis hjalp! Nå kjøper jeg kort på SATS - koste hva det koste vil! Der vet jeg iallfall at jeg liker aktivitetsformene - og kombinasjonene av faste ting og fri trening. Juhu! :)

Ha en flott kveld!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli19. september 2001
Så bra da, Åshild!

Da er du i gang igjen ser du...får fine muskler også og forbrenner enda mer fett!

Stå på, Åshild!

Klem fra Minelli
99,8 kg

En litt flau hilsen...

Tja... dette ble ikke helt den flotte fremgangen jeg hadde håpet på. Jeg er ikke noe flink for tiden - og sliter med å motivere meg. Jeg skylder på at jeg har det så hektisk og slitsomt i ny jobb at jeg må få "lov" til å slappe av når jeg kommer hjem sånn utpå tidligkvelden... Men, I know - jeg bare lurer meg selv. Noen som melder seg frivillig til å gi meg et skikkelig spark bak? Ukene til jul går alt for fort... Er det ingen av dere som er fra Vestfold? Jeg skulle så gjerne hatt en treningspartner...

Men sånn bortsett fra dette, så har jeg det bra! :) Koser meg som nygift og liker alt det spennende som skjer i den nye jobben! Ikke noen furteleppe, med andre ord... (bare bittelitt resignert...)

Ja, ja... dette ble et lite hjertesukk.
Ha en fin kveld, folkens!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias pelikan18. september 2001
Heisann Åshild,
Her er et lite motivasjonsspark bak..hentet fra greteroede.no.

10 gode kom-i-gang-råd!

1. Start med å ta et bilde av deg selv i helfigur
Det vil gi deg oppmuntring hele veien når du ser at centimetrene minker. Det vil også hjelpe deg til å holde fast ved målet.

2. Ta frem et klespalgg du er glad i og som er blitt for lite
Mål hvor mye som skal til før det sitter som det skal. En virkelig inspirasjonskilde!

3. Se positivt på deg selv
Selv om du har lagt på deg så har du jo lyktes med mye annet i livet ditt. Du vil også lykkes med slankingen.

4. Sett deg små mål som du kan nå

5. Gå tur minst 4 ganger i uken
Noen ganger kan den bli kort, og andre ganger tar du det igjen ved å gjøre turen lenger.

6. Lær av dine feil
Skriv gjerne ned hvorfor du har mislyktes før. Skriv ned hvordan du kan unngå å gjøre de samme feilene om igjen.

7. Lag en innkjøpsplan
Kjøp inn riktig mat for flere dager av gangen. Finn ut hva du kan tillate deg når du er småsulten og sørg for å ha det tilgjengelig.

8.Lag store porsjoner av noen gode gryteretter
Vei opp riktig mengde til deg selv og legg i fryseren. Dermed har du riktig og lettvint mat når du har det ekstra travelt.

9. Sørg for nok søvn
Nok søvn gir deg bedre overskudd.

10. Drikk rikelig med vann!
Ha gjerne en mugge stående klar i kjøleskapet – gjerne med appelsin- eller sitronskiver i. Vann skal også være delikat.

c.AuthorAlias Oriane17. september 2001
Heisann Åshild!
Jeg lurte jammen litt på hvor du hadde blitt av!
Hadde jeg bodd i Vestfold skulle jeg ha sparka deg bak..men sender et langdistanse spark fra Tromsø *SPARK* kjente du det??
Men det er klart, har du ikke motivasjon for å gå ned er det vanskelig, skal man ned i vekt må man ønske det selv!
Tenk deg om da, og finn ut hva du vil!!
Lykke til*s*
hilsen fra Oriane
c.AuthorAlias Minelli17. september 2001
SPARK, SPARK, SPARK!!!!!

Hjalp det? Hvis ikke, så er det bare å starte å trene igjen! Det er bare eeeeeen liten tur innom treningssenteret som skal til, så er du i gang igjen. Det er jeg sikker på! Dessverre så bor jeg i Buskerud, ellers hadde jeg gjerne dratt deg med meg! Det gjør jeg nemlig med noen av de jeg jobber sammen med!

Kom igjen nå, nygift eller ikke...tenk hvis du starter nå, så kan du være ganske sylfide til våren!

Klem fra Minelli
98,6 kg

En liten hilsen, bare...

Joda, dette går ikke så værst! Har gått ned litt siden i går også, så motet er absolutt på plass!

Takk for hilsner og tips, forresten! Det gjør godt!
-og ja; jeg skal komme meg på SATS! :)

Ha en fin kveld!

Åshild
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blomsten1. september 2001
Hei Åshild..*S*

Dette går jo bare i raserfart :)) Lykke til videre Åshild.
Ja, for med denne farten så når du første delmål raskere enn du hadde trodd da du endelig bestemte deg for at nå...NÅ MÅ NOE GJØRES BASTA *S*

Hilsen meg
Blomsten..som håper du koser deg på en fin lørdagskveld..*S*
c.AuthorAlias Linn30. august 2001
Du re mye flinkere enn meg til å trimme, der er jeg elendig, så er stygt redd du har en bitteliten sjanse til å nå meg igjen........Hehe.....
Du er kjempeflink, stå på!Klem Linn
99,2 kg

Dere er supre!

Hihi - er nede på tosifra! Okey, da - så var det ikke så mye å skryte av, kanskje, men den første kiloen er forsvunnet! Merker ikke de helt store forandringene, men deilig likevel!

Har også gått en times tur i dag og er faktisk ganske pigg, til tross for en stressende jobbhverdag. Ikke har spisinga bydd på store utfordringer heller ;) Spiser ofte, men mindre og magrere. Og jobber hardt med å drikke masse vann. Ulempen med det er at jeg må fly på do i hytt og pine...!

Men egentlig skulle jeg skryte og takke dere litt! Det er utrolig koselig å logge seg inn og finne hilsener i dagboka! Artig både med oppmuntringer og tips - og kanskje noen av dere er tøffe nok til å sparke meg litt i leggen hvis dere syns jeg trenger det innimellom? :) Iallfall - setter stor pris på at dere følger litt med meg.

Åshild
-som er 4,2 kilo nærmere en ny jakke ;)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*30. august 2001
Åååååååhhhhhh...!!! TOSIFRA JO!!!*S*
GRATTIS!! Jeg er så glad på dine vegne!
Jeg kommer etter,jeg lover!! Men nå tar jeg en langweekend "slankefri"...jeg er så lei av all kcal telling og slanking og skal på fest i helga med både øl og meksikansk mat så jeg tar fri til mandag!*S* MEN DA!!! kommer jeg tilbake, og for fullt mot tosiffra jeg også! Fristen min for å klare det er 16 september og det går jeg for!*S*

HA EN FLOTT HELG!!

Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias ceci30. august 2001
Hei !

Må bare hive meg på og si at du bør absolutt vurdere sats. Jeg trener nesten alltid alene. Det å trene alene er noe du venner deg til. Det føles litt skummelt i starten, men etterhvert som du møter opp på samme timen uke etter uke blir du på hils med de andre, instruktøren kjenner deg igjen, alt går lettere. Jeg har prøvd å trene sammen med mannen min på helsestudio, men det passet ikke for noen av oss. Vi har forskjellige ønsker og mål, og fikk ikke pratet noe særlig sammen underveis i treninga.

Noen ganger tar jeg med mannen min på sykkeltur eller går tur i skog/fjell. Dette er virkelig god trim for oss begge, og det er veldig hyggelig. Alle menn har godt av sånn trim uansett. Du som er nygift synes sikkert det er veldig hyggelig med lange koseprater med mannen din, og da kan dere like gjerne gjøre det på søndagstur som hjemme i sofaen.

Jeg tror du får ny jakke hvis du klarer å trimme/trene 3x per uke. Hvis du har vanskelig for å kutte ut godisen, så begrens deg til en dag i uka og planlegg hva du skal spise før du starter. Kjøp inn en liten mengde med sjokolade e.l. og kos deg med det ! Prøv å unngå potetgull og junk food, spesielt pommes frittes fra gatekjøkken, så sparer du mange kalorier !

Lykke til !

ceci
c.AuthorAlias Oriane29. august 2001
Heia Åshild!
Ja har du sett, der var du to sifra! Grattis, klart det er noe å skryte av*s*
Når det gjelder trening, er det bare å hive seg til. Jeg har trent på SATS helt siden januar 2000, og nå føler jeg at jeg ikke klarer meg uten. Det gjør godt for kroppen!
Nå har de også noen riktig gode tilbud, det er penger å spare ved å melde seg inn NÅ! Sjekk ut www.sats.no!
hilsen fra Oriane
100,0 kg

Begynnelsen på en superplan! ;)

Takk for koselige hilsener i boka mi! Jeg tuller ikke når jeg sier at dere virkelig er med på å få opp motivasjonen min! Takk!

Er litt sliten for tida, på grunn av noen veldig hektiske uker. Har jo feira eget bryllup (den 18. aug.) og i tillegg har jeg starta i helt ny jobb. Det tar på! Så livet mitt har vært alt annet enn strukturert den siste tiden... og kanskje noen av dere også har store problemer med å tenke slanking og endring av livsstil når så godt som ingen ting er fast...! *sukk* Men nå begynner det å roe seg, så nå er det ingen unskyldning lenger!

Men for å ikke skulle starte min superplan med et "sukk", så har jeg gjort noe lurt i dag - syns jeg iallfall selv ;) Jeg har vært på shopping! Og under over alle under; jeg fant klær som var midt i blinken!! Og nå - følg godt med her - jeg fikk et skikkelig dilemma; fant nemlig TO jakker jeg hadde lyst på! Og her er fase 1 i superplanen: jeg kjøpte begge to, MEN betingelsen for at jeg skal beholde begge, er at jeg innen 30 dager (bytterett *ler* )skal klare å gå ned 5 kilo og trene 3 ganger i uka!

Hva tror dere? Det blir iallfall skikkelig nedtur om jeg må levere ned igjen jakka... Så de neste 30 dagene skal jeg fjonge meg i den ene jakka og glede meg til å ta i bruk den andre! ;)

Når det gjelder spiseplanene mine, så er jeg litt i tvil hvordan jeg skal gå frem... Foreløpig prøver jeg å kutte ut brus og snop, og spise litt mindre, men jeg har vurdert å melde meg på ett eller annet organisert... Noen av dere som har erfaringer med det? Eller klarer dere å gjøre dette på egenhånd? Det blir jo en billigere variant ;) Jeg har hørt mye bra om Libra, men så er det det at det ikke er særlig fristende å bli med på noe sånt alene...

Det samme gjelder egentlig treninga. Hadde ei venninne i fjor som var med, men hu svikter nå. Jeg liker godt gruppetreningene de har på treningssenterene, så kanskje jeg bare må manne meg opp og komme meg ned dit... Jeg må iallfall være med på noe organisert, ellers så er det så lett å droppe ut...

Så som dere ser, har jeg ingen fiks ferdig plan, men jeg har iallfall et første mål: 5 kilo innen 1. okt. og 3x trening...

Okey, en liten surferunde før jeg logger av...
See you!

Åshild
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blomsten29. august 2001

PS!!!

Glemte jo å si det viktigste her.:Gratulerer med bryllupet den 18. august. :))) Det var sikkert like rørende, flott og vakkert som våre to eminente kronprins og prinsesse :))))
Lykke til videre. Er det ikke godt å være glad i noen !!!!
c.AuthorAlias Blomsten29. august 2001
Hei igjen Åshild...*S*

Ja, jeg ser du tenker som vi alle har gjort her inne. Hvordan skal man gå ned i vekt uten å sulte seg!
Faktisk en ganske viktig ting å tenke over, siden vi fort havner på sparebluss og dermed øker i vekt til det samme eller endatil mere enn det vi var før dessverre, hvis vi ikke gjør det på riktig måte.

Jeg selv har gått på GR og er meget fornøyd. Har jo familie og en pode som er over året og dermed ble det ekstra viktig for meg å endre kostholdet mitt, slik at han får vokse opp med en mor som ikke slanker seg. Et vanlig kosthold som er sunt og godt med lov til å skeie ut innimellom!!
HVa heter det i sangen.....og godter det spiser vi bare til fest, sånn en gang i uken er best....
Er mye sant i det faktisk!!

Uansett hva du velger er det viktig å finne det du trives med. Enten det er Libra, Gr, Glykemisk indeks etc..
Det er å finne det som passer best for deg...og starten har du jo allerede begynt med. Mindre godteri, sjokolade, kaker, cola ol. ...Forresten..søtsuget avtar etter ca. 3 uker......tro du meg..det var deilig det!!!
Dessuten så har jeg tatt krom en periode for å minske behovet for sjokolade...dertil trenger jeg kan hende å gjøre det nå ved PMS, hvis ikke rådene i boken Jentemat fungerer !!
...*S*..men har i alle fall kjøpt soyaprodukter..bønner etc..og skal se litt før jeg starter med kromspisingen igjen. Det er jo ikke sunt i lengden.

..,men du..se på Jenta'S*, Minelli, Rh, Modah og de andre her inne. Kjempeartig å lese, utrolig motiverende og mange gode tips.
Jeg har selv begynt å trene litt etter press.. he he he KAn jo ikke være dårligere skal vite, og dessuten hjelper det faktisk ganske fort med bare littegranne!! Ja, hvis du er like dårlig trent som jeg var, så merker du bedring etter bare 2-3 uker. DEILIG DEILIG DEILIG!!! he he he..

Hilsen meg
Blomsten..som håper du forteller hva du har valgt etterhvert av kosthold/trening :)))
c.AuthorAlias Linn29. august 2001
Hei på deg Åshild! Kjempelurt med den jakken da!!-5 kg det greier du! Det billigste er selvsagt å slanke seg på egenhånd, og klarer du det er du kjempeflink. Slankedagboka er jo en form for gruppeslanking!Hvis ikke så kan jeg høyt anbefale grete roede, det er litt dyrt, en blir billigere for hvert kurs du tar. Se internettsidene deres greteroede.no.
Lykke til! Klem linn
c.AuthorAlias Victoria28. august 2001
Hei Åshild! :-)

Jeg har gått på både Grete Roede og Libra-kurs og kan anbefale begge. Jeg fikk sunnere kosthold når jeg gikk på Libra, der slipper du også kalori-telling hvis du vil unngå det. Pluss med GR er at du får målt fettprosenten din ved start og slutt av kurs, det sier mye om du har slanket deg riktig! I tillegg får du en kroppsanalyse basert på mange opplysninger, blant annet fettprosenten, og benbygning. Jeg har også begynt på begge uten å kjenne noen, det er litt rart første gang, men så går det flott! Jeg går ikke på kurs nå, men det er bare fordi jeg ikke har råd for øyeblikket. Det samme gjelder treningssenterene også, det er bare å hoppe i det så kommer du i gang. Jeg brukte 1 år på å manne meg opp til å begynne, men så var det bare gøy :-) Gratulerer med bryllupet forresten, håper du koser deg som nygift! Masse lykke til videre!

Klem fra Victoria
c.AuthorAlias Oriane28. august 2001
Hei Åshild!
Snedig plan den med jakken, jeg har aldri tenkt på det der...men ikke dumt, ikke dumt!
Når det gjelder om du skal gå kurs eller klare deg selv må du nok ta en vurdering på det selv. Jeg har klart meg selv både når det gjelder slankinga og treninga. Det er liksom det det koker ned til, i siste instans har du bare deg selv du kan stole på. Huff nå hørtes jeg bitter ut, men det jeg mener er: Det er kun du som kan gå ned dine kilo, og det må du faktisk klare alene. At man får støtte er knallbra, og her inne, er mye å hente av støtte og gode råd. Om du ikke har lest så mye om slakning og hvordan kroppen fungerer eller tar opp næringsstoffer kan det være ok. Jeg har lest en del, og har funnet det veldig nyttig, spesielt når det gjelder sammensetting av dagsmenyer.
Nå ser jeg at du er med på den temmelig uformelle konkuransen mellom Astoria, Jenta*s* og meg...la oss holde et øye med hverandre!
med vennlig hilsen fra Oriane
c.AuthorAlias Nin28. august 2001
Hei på deg!
En vanvittig super-flott ide - den med jakka - men temmelig vågalt!! Du er jo super-tøff som gjør dette! Er temmelig overbevist om at du klarer det!
Masse lykke til!
Nin
c.AuthorAlias Sola27. august 2001
Hei og velkommen.

Jeg er ganske fersk her jeg også, men jeg må si at motivasjonen har kommet tilbake etter mange måneder med trening og lite mat, og vekta ikke har rørt på seg!!

Planen din er faktisk lik min plan. Først kutte ut snoop og godis-ting, og spise mindre og sundere etter hvert. Jeg mener at hvis man får krympet magesekken litt, så spiser man automatisk mindre mat. Og så var det kunsten om å ikke ta den siste lille kose-porsjonen da, den som gjør at jeg blir helt stappa....... jeg har fortsatt mye å lære.
Det som er så fint at vi alle motiverer hverandre.
Jeg skal følge med deg jeg også så ønsker jeg deg en herlig slankeuke. Stå på dette skal vi klare.

Ganske smart det der med jakken da!!!

En liten hilsen fra Sola
100,0 kg

Jippi - chat''n gjorde underverker!

Nå tror jeg faktisk det skal gå litt bedre med motivasjonen, for jeg har funnet noen "medsammensvorne"! Takk og takk! Og konkurranseinstinktet er tent - med Jenta *S* pesende i nakken og rompa til Linn litt foran meg, så burde dette bli et spennende løp!

Snakkes!
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*27. august 2001
Hey!

Ja,nå skal du ikke føle deg trygg*S*! hi hi...vel gikk jeg opp litt nå da...800g men jeg gir meg ikke.Neida neida..nå SKAL jeg ta deg igjen!!Grrrrrrr...!!*S*
Jeg føler at Linn er litt langt foran meg til at jeg har lyst til å konkurrere med henne...men du er iallefall litt nærmere meg og henne også for den saks skyld:0)..

Følger du noe spesielt opplegg eller?
Kan du ikke skrive inn hva du spiser og trener da? Sånn at jeg kan følge ORDENTLIG med vet du*S*...hi hi!

Ha en god slankedag!
Jeg kommer etter i full fart!
Pust,pes!!*S*

Klem fra konkurrenten din!*S*
c.AuthorAlias aslaug27. august 2001
Hei og velkommen hit.
Du skriver at du liker å kooooooooose deg meg maten og er en skikkelig matmoms, men det er utrolig mye kalorifattig mat man kan kose seg med hvis man har litt fantasi. Lag en gryte av kyllingfilet, løk, paprika, squash,sopp, hermetisk tomat og masse krydder og du kan spise i det uendelige. Det blir mye mat for kaloriene. Eller en kveldkos med rugsprø med lett philadelfia ost med eple på. Nam nam.

Lykke til dette greier vi fint begge to.

klem fra Aslaug
c.AuthorAlias Linn26. august 2001
Hei på deg! Dette skal bli kjempesuksess! Klem Linn
c.AuthorAlias Astoria26. august 2001
Hei på deg

Og velkommen hit. Her har du virkelig funnet den rette kanalen, her hjelper alle alle. Det er en helt super side. Selv prøver jeg å oppdatere så ofte som mulig. prøver også å skrive inn hva jeg spiser hver dag. Det er egentlig mest for min egen skyld. Har liksom denne slankedagboken her inne, og det er lett å gå tilbake for å sjekke hva jeg spiser når det går feil vei. Ellers er du bare rett bak meg, mangler bare to kilo.....

Ser frem til å følge med deg.

Stor klem fra Astoria
100,0 kg

Nå vil jeg!

Det måtte en bunke med bilder av meg selv til før jeg klarte å bestemme meg for dette! Men nå er det gjort! Innen jul - det blir vel 4 måneder - skal jeg ha krympa betraktelig! Men; sakte og sikkert.

Jeg kommer til å slite med den store matlysten min - jeg er så glad i mat og koooser meg med det. Men heldigvis så liker jeg å trimme, så mosjon blir halmstrået mitt!

Håper det er noen av dere som vil følge meg i tiden fremover! Det trengs, tror jeg.

Men, folkens - dere er mine vitner: Nå vil jeg!

Åshild
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Amorica23. august 2001
Hei!

Velkommen hit! Så fint at du har funnet denne siden og at du har bestemt deg for å gjøre noe med vekten! Disse sidene betyr mye for meg og jeg er sikker på at jeg ikke hadde klart med så godt i denne vektreduksjonstiden om jeg ikke hadde hatt dem :)

Trening er helt topp! Stå på!

Jeg skal følge med og se hvordan det går med deg *smil*

Lykke til da!
Klem fra Amorica
c.AuthorAlias Blomsten23. august 2001
Hei Åshild...*S*

Ja, bare slenger meg på velkomsthilsenen jeg da. :)))

Det er godt å være flere som skjønner hva vi snakker om mhp fysing på godteri, strevsomme dager når vekten står stille og man har sååÅåååååå lyst på mat, fet mat og sauser etc. Det er nå en gang slik at man ikke alltid har lyst til å diskutere dette med sine sylslanke venninner som klager over sine smakre, smale rumper og den berømmelige vaskebrettmagen.

Ja, de har jo komplekser de også, ikke for det!! ...men det er sant som de sier i boken JENTEMAT som jeg har fått tips om å lese av MInelli. Det er for seg selv, sin egen helse, man skal gjøre dette! :)))) ..og det å høre på de klage er ikke akkurat den mest motiverende faktor man kan tenke seg!!!

Hvor langt ned du skal avhenger av trivsel!! *S* Vi skal følge med deg..og du...som Modah og Amorica sier her. Sett delmål. Leser du dagbøkene her inne, vil du se at de som allerede har klart å nå noen av sine, sprudler!!!!
De får ny optimisme og overskudd til å gå på neste delmål og da blir ikke det endelige målet så ille!!! :))))
Skriv de ned. Skriv ned belønningen du skal ha.....og så unn deg det når du kommer dit!!! :))) VIKTIG VIKTIG!!!

Husk!!! DU ER BEST! DETTE KLARER DU!!! *S*

Hilsen meg
Blomten..som ønsker deg lykke til med en fantastisk slankedag og ditto uker fremover :))))
c.AuthorAlias modah22. august 2001
Hei på deg!

Velkommen hit.Her kommer du nok til å bli motivert hvis du er flink til å oppdatere boka di,her støtter vi hverandre så godt vi kan,chatten på kveldene er også fint for å få litt motivasjon!!Jeg tror ikke jeg hadde klart dette uten de sidene her,er blitt avhengig av boka mi jeg!
Men nå er du jo igang,så nå er det bare å bite tenna sammen og stå på!!!Lykke til,skal følge med deg!!!
Sett deg noen mål på veien,da blir man mer motivert!!1

klem fra modah
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.