Ok, jeg har fått nok. Og det er kanskje et godt utgangspunkt for å gjøre noe med situasjonen?
5 i heiagjengen
måne😉17. august 2002
Velkommen til oss!!!
Synes du har et utrolig bra utgangspunkt for å gjøre noe med situasjonen. Kan anbefale å gå tur 3-4 ganger i uka, i begynnelsen er det viktig bare å lage vanene. Hvor fort og alt dette kommer etter hvert!!!
Lykke til!!!
Klem Måne
tutu❤️15. august 2002
Heisann
Velkommen til sidene. Du har absolutt kommet til rette plassen. Tror du skal lete lenge for å finne en så flott gjeng som det er her inne.
Skal følge med deg fremover.
Klem fra Trude
Trulte😌15. august 2002
Det å betemme seg...er halve jobben Nå er det resten av jobben som står for tur
Klem fra Trulte
Jannicke😀14. august 2002
VELKOMMEN! Ja, det er bare å bestemme seg og sette i gang! Her inne vil du få mange råd og noen trøstende skuldre når tidene blir harde. Les noen av de andres dagbøker og se hva de gjør- det er god inspirasjon! LYKKE TIL VIDERE!
MonicaR😃14. august 2002
Hallo, og velkommen hit! Her finner du masse inspirasjon og gode tips!
Synes du har et utrolig bra utgangspunkt for å gjøre noe med situasjonen. Kan anbefale å gå tur 3-4 ganger i uka, i begynnelsen er det viktig bare å lage vanene. Hvor fort og alt dette kommer etter hvert!!!
Lykke til!!!
Klem Måne
Velkommen til sidene. Du har absolutt kommet til rette plassen. Tror du skal lete lenge for å finne en så flott gjeng som det er her inne.
Skal følge med deg fremover.
Klem fra Trude
Nå er det resten av jobben som står for tur
Klem fra
Trulte
Ja, det er bare å bestemme seg og sette i gang! Her inne vil du få mange råd og noen trøstende skuldre når tidene blir harde. Les noen av de andres dagbøker og se hva de gjør- det er god inspirasjon! LYKKE TIL VIDERE!
Klem fra Monica