← Alle dagbøker
diarist.Alias

*s* hild

53 år164 cm23 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start103,5 kg
Sist104,0 kg
Endring+0,5 kg
BMI nå38,7
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
11. oktober 200120. januar 2002
104,0 kg

Konkurranseoppdatering....

Æsj.... vant vel neppe denne gangen heller... Men - tro det eller ei - er fortsatt ved godt mot! *S* Har endelig fått dato for åpninga av treningssenteret, så 1. februar er jeg på pletten... De har mange fine timer, så det gleder jeg meg til!

Vel, gratulerer så mye til den evt. vinneren av 5-er''n! *klappepåskulder*

*s*hild
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias ANNE30. mars 2002
Hallo, jeg ville sende en lykkeønskning til deg, har du blitt borte ? Kom tilbake! Hilsen Anne
c.AuthorAlias :(maria:(2. mars 2002
hei!
Lykke til med slankinga!!!
Nå har jeg hilst på deg *smil*
koooz og klem fra Maria:)
104,4 kg

Vekta er fra tirsdag.... Veiing mandag...

1. februar åpner treningsstudioet og da er jeg igang med trening... Frem til da må jeg vel innse at det kommer til å gå fryktelig sakte nedover her... Jeg spiser mindre enn før, har slutta helt med godis, men drikker og trimmer for lite, dessverre... Får ta ett skritt av gangen... Jeg legger iallfall ikke ¨på meg! Og det er ikke mer enn to uker til 1. februar!

Ha en fin helg, alle sammen! -og beklager at jeg er dårlig til å skrive i bøkene deres nå om dagen... Skal prøve å komme sterkere tilbake når det roer seg litt rundt meg. Vet hvor mye det betyr med noen hyggelige hilsner og velfortjente spark! *S*

*s*hild
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tone20. januar 2002
Hei. Syns det går kjempefint, jeg! Det er jo bare midt i januar enda, topp motivasjon kommer etter hvert som det lysner og går mot vår, tror jeg. Stå på!
104,6 kg

Jippi! Nedgang!!!

Kanskje dette betyr at nå er jeg virkelig igang? :) Bare 4.4 kilo til for å vinne 5-konkurransen nå! *S*

Skal spise middag nå... Skriver mer senere...

So long!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tone14. januar 2002
Dette går bra! Nå er du sikkert i gang. Og takk for kommentar i dagboka mi. Ble skikkelig glad, jeg!!!!
Hilsen Tone
105,4 kg

Flaut!!!

Nå er det slutt på lissom-slankinga mi! Er her inne dag etter dag og ser at dere andre er flinke og mister kilo... Mens jeg står på stedet hvil. Det er liksom ingen unskyldinger lenger... ingen troverdige bortforklaringer heller! Nok er nok!

Har jobbet meg frem til en plan... med kalde fakta og harde tall! Denne koseslankingen funker ikke, ser dere jo! *S* Det eneste jeg har vært flink til er å ikke spise godter! Det har jeg ikke gjort siden nyttår! *desperat selvskryt*

Så her er opplegget:

28.jan.02: 99.9 | 5.5 | -5 kilo + 90-tallet | Klær 300,-
25.feb.02: 95 |10.4 | -5 kilo | Aromaterapi
25.mars02: 89.9 |15.5 | -5 kilo + 80-tallet | Jentekveld i Oslo
22.apr.02: 85 |20.4 | -5 kilo | Klær for 500,-
18.mai.02: 80.2 |25.2 | Fedme => Overvekt | Restaurantbesøk
20.mai.02: 79.9 |25.5 | -5 kilo + 70 tallet | Hotelltur
17.jun.02: 75 |30.4 | -5 kilo | Klær 800,-
01.ju1.02: 72.3 |33.1 | => Lett overvekt | Restaurantbesøk
15.jul.02: 70 |35.4 | -5 kilo + MÅL! | Ny garderobe!
26.jul.02: 66.8 |38.6 | Normalvekt | Nytt liv!

Dagens cm-mål:
Overarm 42
Bryst 123
Rygg 101
Mage 111
Hofter 123
Lår 76
Legg 48

DAGENS MATFORTÆRING
Frokost:
-et eple
-en grov skive m/kaviar og ost
-to rugknekkebrød m/brunost
-ett egg

Mellom:
-en liten pakke rosiner

Middag:
-1 stor potet
-elgkjøttgryte med sopp og løk
-gulrøtter og kålrabi
-litt mandelkjernepudding m/saus

Kvelds:
-et eple


Trim:
40 min. tur


Jaja... Hvis noen av dere kan gi meg tilbakemelding hvis inntaket er alt for stort, så setter jeg pris på det. Jeg er ikke så god på kaloritelling...

Trimmeoopplegg kommer jeg tilbake til!
Klar - ferdig - KJØR!!!!

*S*hild


3 i heiagjengen
c.AuthorAlias ¤tiili¤24. februar 2002
hei!

glimrende å legge opp en belønningsplan for seg selv!

synes du gjør en glimrende jobb... har kikket litt på nyere og eldre ting du har skrevet!! :o)

flink er du! :o)

b
c.AuthorAlias Tone14. januar 2002
Å, jøss, dette var litt av et opplegg. Kjempeluirt, tror jeg!!!
Dette kommer til å gå bra. Det er jo veldig bra at det er lenge til sommeren enda!
Jeg straver med å komme i gang akkurat som du. Nå er det slutt med somlig, vi setter i gang. Det er alt blitt lysere dager. Det er akkurat passe lang tid til sommeren. Tvi, tvi!
Klem fra Tone
c.AuthorAlias *s* hild13. januar 2002
Ser at mitt flotte skjema trenger litt forklaring:
Først er dato for målet, så planlagt vekt, så totalt antall kilo i minus, deretter resultatet, så premien! *S*

Å se helt frem til 26.juli skremmer vettet av meg - men jeg får ta en dag av gangen...

*s*hild
105,0 kg

Hjemmekveld.... deilig!

Heldigvis kan jeg logge meg inn og skrive i dag også - uten å være redd for å bli mobba! Jeg GIKK nemlig på tur i går! Én time kjapp gange... Ble riktig så "klar i fotan"... Deilig! Nå venter jeg bare på at gubben skal bli ferdig med styremøtet sitt slik at jeg får selskap på turen i kveld og.

Det går også overraskende bra med godis-avtalen. Har såvidt begynt med krom-tabletter, men de virker vel egentlig ikke før etter en god stund? Har uansett ikke hatt den store søthungeren så langt. La det lenge vare! *S*

Er det noen av dere som har et lurt triks til hvordna man skal huske å drikke 3 liter vann om dagen? Jeg har ikke sjangs til å bælme nedpå mye av gangen... Har vannflaske stående ved siden av meg på jobben, men har det litt for hektisk til å huske og drikke...! Er egentlig plaga med mye vann i kroppen, så jeg burde bli flinkere til å drikke...

Er det noen av dere som har en enkel og god kaloritabell? Jeg har ikke tid til masse utregninger, så den må være enkel!

Studine: Det du sier om å ikke spise hvetemel, poteter og ris... hva skal man da spise til middag? Er spaghetti sundt? Kommer ikke på andre ting, jeg... Melkeprodukter er jeg allerede litt forsiktig med, fordi jeg tåler det dårlig,så den er enklere.

Nei, jeg får ned og "push''e" på gubben... Ut på tur!

Klem fra *s*hild
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tone10. januar 2002
Hei, så sprek du er! Du ligger godt foran meg, jeg må skjerpe meg ... Har fortsatt ikke begynt å gå ned for alvor, og kommer til å veie meg en gang i uka, jeg også. Jeg spiser alt for mye mat, har ikke fått til å legge om kostholdet enda, men gikk en halvtimes tur i går og sykla en time på treningssykkel inne i stua mens jeg så på TV.
Ha en god vinterdag i dag også!
Hilsen Tone
c.AuthorAlias Afrodite9. januar 2002
Hei hei *S*hild!!

Fint at det går bra med godis avtalen da, jeg strevde litt de første dagene - det var liksom en gammel vane å putte små twist og andre godsaker i munnen - men jeg knipset meg selv på fingrene da jeg kom på at; Nei ingen godis før påske........Skal vi kanskje sette en dato i mellom nå og påske hvor vi får ta en liten "belønning" fordi vi har vært flinke??? Som du sa, det er leeeeeeeeenge til påske!

Aner jeg en liten trønder i deg??? "Du e klar i fotan".......Flink er du ihvertfall som kommer deg ut på slike turer!!!

Ha en fortsatt fin slankeuke
KLem fra Afrodite
c.AuthorAlias studine9. januar 2002
Heisann,
Ris går helt greit å spise. Ikke spaghetti da det er laget av mel.. (i følge blodtypedietten kan en spise glutenfritt mel om en er blodtype 0) Ellers wok, supper, salater, fisk, knekkebrød.. I og med at du er intolerant mot melkeprodukter, kan du være det mot potet og mel også uten å vite det? Ellers er heller ikke rødt kjøtt så bra, bedre med kalkun, kylling, fisk. Det med poteter og mel og kjøtt står også som tja-mat (ikke for mye) på Grete Rhode sine sider, uten at det er der jeg har det fra.
Ellers synser jeg du var flink å gå såå lang tur! Fint å ha en mann å dra med seg. Litt som å gå på tur med hunden =) Trenger det kanskje han også?
Ellers her er en genial kaloritabell som en ikke trenger kalkulator og papir for å bruke:
http://www2.tv2.no/tidforreise/n2i.vis?par=6713

Klemmer fra Therese
105,0 kg

Mandag og konkurransestart!

Hver morgen får jeg bekreftet at jeg aldri i livet klarer å ta av de kiloene jeg må hvis jeg ikke kommer i gang med trening! Jeg er flink og spiser ikke godis, prøver også å drikke endel og ikke spise for mye, men heller ofte... Men så lenge jeg ikke trimmer, så uteblir resultatene! Nytter ikke å bortforklare noen ting... Men helt ærlig - jeg venter faktisk bare på at treningssenteret skal åpne! Motivasjonen er i orden! Men både turgåing og trimsykkel frister veldig lite i påvente av det... Jada, jeg veit det er både sløvt og dumt! Vinner ikke 5-konkurransen sånn! *S*

Okey - jeg lover: skal dra med meg gubben ut på tur! I kveld! Mobb meg høyt og tydelig og intenst hvis jeg våger meg inn her igjen uten å ha vært på tur! Deal?

*s*hild
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias studine8. januar 2002
Heisann,
Flink du er! Har et lite råd til deg jeg. Ser kiloene sitter hardt, har du vurdert å kutte ned på hvetemel, poteter og melkeprodukter (evt også svinekjøtt? (passer spesielt for blodtype 0). Du har høy BMI og i teorien burde vell du rase nedover uten trim men kun spise sunt akkurat nå. Ville prøvd 3 uker uten overnevnte pg se hvordan det gikk, kanskje raser du ned da? Og få litt ekstra energi? Uansett, skal følge med deg. Lykke til i 5 kg konkurransen! Går nok bra med eller uten hvetemel og poteter! =)

Klem fra Therese
c.AuthorAlias Fakta8. januar 2002
Heisann! - Joda vi er nøyaktig like "lette" - Vi kan godt "kappe" sammen. Jeg har mange mål med min kur fremover. Den største motivasjonsfaktoren er vel tankene for et par år siden da jeg var i overkant av 70 kg (altså ca 35 kg lettere...) - Jeg ser på bildene fra den tiden, med flotte klær - og jeg husker hvor jeg "struttet" av selvtillit - og var samtidig glødende forelsket. Når jeg er i denne vekta er det akkurat som disse følelsene er forsvunnet - de eksisterer ikke. Det har noe med at en må lære seg å bli glad i en selv før en klarer å bli glad i andre - tørre å slippe de inntil. Lykke til - dette klarer vi sammen!! Tenk på hvor fine vi vil komme til å bli til våren/sommeren!!! - Klem fra Fakta
105,0 kg

Ooooo, deilige lørdag! *S*

Eller egentlig har det vært en lørdag hvor mye har gått galt... eller iallfall ikke som planlagt! Ble til og med påkjørt bakfra idag! Takk og pris at det ikke var min skyld med kræsjen...!

Sånn ellers så er livet godt! Hadde en tur rundt i klesbutikker i dag for å se litt på salget, men må vel innrømme at det ikke var så forferdelig morsomt... Mye som var "i minste laget" for å si det pent. Men kall det et spark bak! Det resulterte i at jeg valgte å GÅ hjem fremfor å kjøre, så da fikk jeg 40 min. frisk luft. Jeg klarte også å gå forbi den ene fristelsen etter den andre i matbutikken, så litt stolt er det vel lov å være? *S*

Har kommet i gang med ikke-godis-avtalen, så nå blir det kun lacryl frem til påske!

Ha en flott dag, folkens!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tone6. januar 2002
Hei
Jasså, du vil sparke meg bak? Hehe, ja, men det er bra. Da får jeg jo flying start i morra.
Jeg følger spent med i dagboka di!

Hilsen Tone
105,0 kg

Back were I started.... grrr...

Tipper flere av dere smiler litt av min utrolige motivasjon og imponerende resultater!!! *ler* Joda, sitter her og er litt flau over høstens enorme resultater, men ikke desto mindre kampklar! Nå skal det skje! Har meldt meg på 5-konkurransen til Jenta*s* og er på jakt etter en ikke-godis-konkurranse, og kanskje også en trimmekonkurranse... Eg e klar!

Noen av dere som vil holde tett følge fremover? Hadde vært koselig! *S*

Nei, på tide med skjønnhetssøvnen... Sweet dreams!
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Afrodite3. januar 2002
Hei *s*hild!

Jeg vil gjerne holde følge med deg i kampen mot kiloene......har alt meldt meg på -5 kg konkurransen, så der skal vi kjempe, ikke sant? Vi har faktisk ganske så nøyaktig de samme kiloene å kjempe mot så dette skal bli gøy, dette skal vi klare!!! Starter herved en ikke spise godis før påske konkurranse :-) Er du med??? Heier på deg jeg!!!!

Stor slankemotiveringsklem fra Afrodite
c.AuthorAlias Sivi3. januar 2002
Heia!

Førstemann til 99 da????? Det blir en STOR dag! :-))
Har også meldt meg på -5 kg konkurransen. Dette blir gøy, *s*hild!
I jula lengtet jeg faktisk etter å begynne og spise sunt og trene igjen. Fikk nok av usunne saker...

Klemmer fra Sivi
c.AuthorAlias tone3. januar 2002

c.AuthorAlias tone3. januar 2002
Hei. Jo, jeg blir med på alle slags konkurranser nå. Det er fordi jeg har slanka meg før at det er så vanskelig å holde seg motivert. Litt flaut, liksom, om igjen og om igjen. Løsningen må være å komme helt i mål med en gang. Det blir litt av en hestekur. Jeg trenger all den inspirasjon jeg kan få.
Nå er det januar. Det er topp måned!! Kjempemåned for slanking.
Jeg skal følge med i dagboka di. Spennende!

Hilsen Tone
104,0 kg

Ikkje bra - ikkje bra... men snart jul likevel *S*

Må nok bare innse de kalde fakta: Jeg klarer ikke konsentrere meg om verken slanking eller trimming nå i disse dager... Så, for å ikke bli deppa av dårlig samvittighet, så innvilger jeg meg en "pause" frem til 3. jan. Da ligger livet mitt litt bedre til rette for å lykkes med slankeprosjektet mitt *S*

Så folkens! Jeg ønsker dere alle en god jul! Kos dere skikkelig! Vi snakkes på nyåret - for jeg kommer tilbake, helt sikkert!

Klem fra *s*hild
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tone22. desember 2001
Hei
Skjønner deg godt. Jeg tenker også på alt mulig annet akkurat nå. God jul! Vi snakkes i januar!
Tone
103,5 kg

Ooohh, watta day!

Skikkelig mandag morra blues... Maratonliv på jobben nå, med ca 2 millioner løse tråder og nesten like mange frustrerte mennesker *ler* -ja, for hva annet kan man gjøre?

Og midt oppi dette så prøver jeg å endre livsstil! Hah! Snakk om god timing! Må bare innrømme at pulveret ikke ble fortært i dag, men har ellers vært flink i matveien...

2 knekkebrød med leverpostei, agurk og tomat til frokost
brød og salat til lunsj
endel mandariner
gryterett, salat og brød til middag
okey - mandariner igjen til kvelds *S*

Har til og med gått tur i 40 min. og nå skal jeg teste magemusklene mine litt. Så takk til Tone som vil være min trimvenn *S*

Hold koken, folkens! Snart er det ferie!

Klem fra *s*hild
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tone15. desember 2001
Hei, *s*hild
Du er nok kommet bedre i gang enn meg, ser det ut som. Teste mavemuskler? Jeg HAR ikke mavemuskler, jeg. Hvis ikke det som henger og disser rundt navlen er muskler, da? Men nå har jeg akkurat gått en tur på en og en halv time, for det var så himla fint vær. Og midt i julestria! Jeg kommer ikke i land til jul. Blir ikke ferdig. Får ikke bakt sju slag. Får ikke pusset alt sølvtøyet (jeg må le). Og skiter i det. Noen gaver skal det bli. Men ellers får helsa gå foran. Spent på å se hva du finner på neste gang.
Hilsen Tone
c.AuthorAlias beate2910. desember 2001
Heisann.
Ser at du har slitt litt med motivasjonen i det siste. Ikke fortvil, den har sikkert ikke stukket av for godt. Den er som katter, vet du; kan stikke av i dagevis, men den kommer alltids tilbake. Synes du har vært flink i dag både med maten og treninga! Kjempeflott!

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men for meg er pulverkur en dårlig løsning. Jeg går fort ned i vekt, men jeg har store problemer når kuren er over med å spise normalt igjen. Da har jeg opparbeida meg et sånnt sug under pulverkuren, drømmer bare om alt jeg skal spise når den er ferdig. Det beste for meg er iallefall å holde meg til et sunnt kosthold og trim.

Men iallefall... lykke til videre! Jeg tror du klarer deg bra uten pulverkur! (som du skjønner så er jeg ikke noe fan av sånne kurer).

Mange klemmer fra Beate
c.AuthorAlias skilpadda10. desember 2001
Hei Hild! :-) Syns maten din så kjempebra ut jeg! Og noen mandariner er da bare sunt - du skal spise ganske mange sånne før det blir et kaloriproblem! ;-)

Vet du, i dag veier vi akkurat det samme! Er du med på en liten konkurranse? Jeg skal på "ekstraveiing" neste torsdag, den 20. altså, det blir siste gang før jul - skal vi se hvem av oss som greier mest til da? Jeg skal riktignok på julebord på tirsdag, men det betyr bare at jeg må være ekstra flink resten av uken. I morgen tidlig er det svømming, og så må jeg prøve å få til litt mer trim også i løpet av uken. Er du med?

klem fra skilpadda
103,5 kg

Supereffektiv dag :)

-på alle områder bortsett fra slankinga... *ler* Jeg er skikkelig dårlig til dette, ser jeg! Har spurta rundt med søppelsekker og støvklut og ommøbelert og rydda - men klarte ikke si nei takk til dessert. Svake menneske... Hjelper det litt på samvittigheten at jeg sykla 30 min.? Jo, litt.. *S

Har bestemt meg for å ta to uker nå på pulver - bare for å komme skikkelig igang før jul. Kjenner nemlig at det er lett å tenke at "etter jul, daaaa...".

Men én ting jeg skal gjøre etter jul, er å melde meg inn i treningsstudio og ha tre faste treninger i uka. Løse avtaler funker ikke - ennå... Må komme skikkelig i gang først.

Så sånn var det... Skulle gjerne sett både to-tallet og ett-tallet før jul, men time will show. Oppover skal jeg iallfall IKKE!

Vel, pausen min er over - tilbake til ryddinga. Det er jo snart jul, for pokker! *S*
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias tone10. desember 2001
Takk for kommentar.
Jo, jeg blir med på å starte å trene sammen med deg. Noen må sparke meg bak, og nå har du gjort det. Det er bekmørkt etter arbeidstid nå, så gå på tur ute i naturen er liksom ikke tingen. Men det går jo an å gå langs veien. Jeg har også en gammel trimsykkel inne, men det er så grusomt KJEDELIG å sykle på den!!!! Kanskje jeg skulle prøve en runde likevel? Bite tenna sammen og tråkke i vei?
Lykke til, jeg tror du kommer deg fort ned under hundre!!
Hilsen Tone
c.AuthorAlias skilpadda9. desember 2001
Heisann Hild! :-) Takk for kommentaren - vi kan gjerne ha en liten spurtekonkurranse ned mot to-tallet ja. Jeg får riktignok ikke oppdatert vekten på en stund, siden jeg bruker vekten på GR-kurset, og i morgen er siste kursdag før jul - men realistisk sett så vil jeg ikke nå 99.9 på denne siden av nyttår uansett, så det er greit.. ;-)

Jeg kjenner igjen problemet med å få trent uten faste avtaler! Heldigvis har jeg nå en avtale om å svømme to morgener i uka med en venninne, så da trenger jeg bare å komme meg på SATS en gang hver uke for å få til tre ganger. Men det er ikke alltid jeg greier det heller, nei. Vi får heller tro at vi greier å innarbeide vanen etter hvert, tror du ikke?

Lykke til med juleinnspurten! Pulver er ikke noe for meg, men jeg forstår at det kan være en god måte å motivere seg på ved å få en liten "boost". Og så er det kanskje lettere å holde seg unna all forhåndssmakingen på julematen dersom man ikke skal spise mat i det hele tatt. Stå på i hvert fall!

klem fra skilpadda
103,5 kg

Tuuusen gode grunner til å -

- slappe av i stolen når jeg kommer hjem fra jobb
- til å spise god mat som serveres på fat!
- til å droppe gåturen fordi det er kaldt og gufsete ute
- til å late som om jeg er fornøyd med meg selv slik jeg er nå...

Men jeg lurer ingen - og iallfall ikke meg selv... Jeg VET at jeg både er alt for sløv, spiser mer enn jeg bør når jeg vil slanke meg, og ikke minst vet jeg at jeg ikke syns det er stas å verken se meg i speilet eller klype meg i sideflesket ;)

Motivasjonen har visst tatt seg en luftetur... Ser dere en lilla, bløt og gnistrende dott ute i hagen deres, så er det motivasjonen min! Dusør loves!

En litt oppgitt hilsen fra *s* hild
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*8. desember 2001
Hei!
Godt å se deg igjen*S*...for du gir jo ikke opp nå???Nei,det var det jeg tenkte!*S*
Du,jeg oppdaterer konkurransen med din vekt på 103,5 nå jeg.
Nå blir det 2 uker til jeg får oppdatert neste gang fordi jeg reiser bort til tirsdag.Så neste oppdatering av konkurransen blir altså 19 december! Håper å se deg på 102 tallet da:0),kanskje til og med 101?? Jeg vet du kan! Og du...tusen gode grunner til å "gi blaffen" i slankinga...men er det ikke også tusen gode grunner til fortsette??? Det tror jeg nemlig!
Stå på videre du!!
Skal bli spennende å følge med deg!
Klem fra Jenta*S*
103,4 kg

200 gram til!!

Nå gjelder det bare å være litt flink i den første store fest-helga! Må komme meg helskinnet gjennom julebord fredag, 40årsdag lørdag og svigermorbursdag søndag.... Det aner meg at det blir mange matfristelser! :) Jeg får ha en tyggis på lur... så kan jeg tygge som bare det uten at jeg trenger å spise så mye...

Ha ei flott helg, folkens. Er nok ikke innom her igjen før søndag.

*s*hild
103,6 kg

Fy søren, dette går treeeegt!

Men her er iallfall dagens vekt-oppdatering...

Har akkuratt vært og kjøpt meg juleklær, og fant faktisk noe som var skikkelig fint! Nå skal jeg hoppe i badekaret og bare nyte livet....

Ha en fin kveld, folkens!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu29. november 2001
Hei og hopp

Ja det er kjekt å gå og handle når en Finner noe man liker.

Håper du hadde en flott kveld i går og at du nøt livet...

Klemmer og goe tanker fra tutu
103,8 kg

Heia Hotel Cæsar!

Det må vel være verdens beste trimsykkelprogram??? Kilometerne bare suser unna når jeg ser på den utrolig flotte serien! *ler* Okey, da ... en smule ironisk, men likevel er det sant - det funker å sykle mens jeg ser på det! Regner til og med med at jeg ikke er den eneste her som gjør det sånn...!

En grei spisedag i dag, men har ikke rukket å drikke så mye. Når det gjelder veiing, så venter jeg til i morra... Da er det vel ingen bønn, for er man med, så er man med! Heia femmer-gjengen!

Og en ting til - sånn på tampen; det snør her! Liker egentlig ikke snø, men må innrømme at det er ganske flott ute nå! Tiddelibom!

Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.