stramme opp og gå ned før bryllupet ;)
nå har jeg begynt å sulte meg selv ihjel igjen :( altså spise sunt! det er hardt nå når jeg vet at jeg ikke kan spise snop og chips! klarte ikke å holde mg idag så jeg kjøpte chips og drakk cola *sss* det var jo godt også da ;)
har begynt på herbralife igjen så får vi se om jeg går noe ned noe! det er jo bare snakk om 3 kg og har lyst å holde meg der siden jeg er så liten!
ellers så trener jeg på but traineren min nå, kjente det skikklig godt på rompa så det var herlig :)
forresten jeg er snart 23år og veier ca 50kg (gått opp etter jul) og er 150cm og skal gifte meg i mai. så jeg vil bli kvitt disse 3kg før bryllupet og forhåpligvis for alltid :)
skriver mer senere
klem fra *Perser*
har begynt på herbralife igjen så får vi se om jeg går noe ned noe! det er jo bare snakk om 3 kg og har lyst å holde meg der siden jeg er så liten!
ellers så trener jeg på but traineren min nå, kjente det skikklig godt på rompa så det var herlig :)
forresten jeg er snart 23år og veier ca 50kg (gått opp etter jul) og er 150cm og skal gifte meg i mai. så jeg vil bli kvitt disse 3kg før bryllupet og forhåpligvis for alltid :)
skriver mer senere
klem fra *Perser*
Velkommen til oss!
Må innrømme at jeg ble litt skremt da jeg så vekten og BMI'en din og at du skulle slanke deg...........men ble jo fort beroliget da jeg så hva du hadde skrevet. Sorry!
Ønsker deg lykke til med oppstramming og de 3 kiloene, og ikkeminst med bryllupet i mai, så morro. Selv om du skulle klare målet ditt fort, håper jeg du forteller om den store dagen din til oss, det er så koselig å høre om slike ting som ikke bare har med slanking å gjøre.
Nok en gang, velkommen og lykke til!
KLEM FRA RITA