En ny start
Nå har jeg holdt på og slanket meg i litt over to år.
Det har hvert mange sprekk,men det har jo også godt nedover.
jeg har hvert inne her før,for lenge siden men jeg husket hverken kalle navn eller passord,så nå prøver jeg meg på ny.
Jeg har ikke noen bestemte kilo jeg vil ned til,er bare inntrisert å komme meg nedover til jeg trives med meg selv,så da får jeg bare se når det skjer.
Hilsen Anne
Hilsen fra Bamse
Kjekt at du har begynt her inne igjen. Håbe at du klare og fjerne noen kilo med oss. Eg håbe at eg og klare det. Så stå på så ska du nok se at du lykkes
Hilsen cindi
Lykke til videre, stå på.
Alice
Velkommen tilbake, jeg begynte her til nyttår.
Du har jo vært kjempeflink, stå på!
Hilsen fra Rita
Bli med ned til 70-tallet med meg da!!
Akkurat nå føler jeg nemlig veldig for å snike meg ned til 70 og noe.. Så bli med..så tusler vi sommern i møte enda litt lettere..hihi
Lykke til videre!
Klem fra trixi
c",)
Ine
Ja, du har vært flink, det er snickers og twist.
Lykke til videre
Klem
Du har jammen vært flink selvom du har hatt sprekker da!!!
Lykke til videre!
Jeg er ny bruker her men har forgjeves prøvd å slanke meg med helle dårlig resultat tidligere.
Håper på skikkelig motivasjon her på disse sidene. Nå som det våres i bakkene er det egentlig motivasjon god nok å gjøre noe med problemet. Det er ikke særlig morsomt å gå sommeren i møte med store telt, og bikinien langt, langt nedgjemt i skapet.
Nei, her må vi bare stå på og være utholdende.
Du har jo mistet en hel del av deg allerede. FLOTT!
Vi må bare holde ut.:-)