← Alle dagbøker
diarist.Alias

*Anne-helen*

55 år162 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start80,6 kg
Sist80,6 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå30,7
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
80,6 kg

En ny start


Nå har jeg holdt på og slanket meg i litt over to år.

Det har hvert mange sprekk,men det har jo også godt nedover.
jeg har hvert inne her før,for lenge siden men jeg husket hverken kalle navn eller passord,så nå prøver jeg meg på ny.

Jeg har ikke noen bestemte kilo jeg vil ned til,er bare inntrisert å komme meg nedover til jeg trives med meg selv,så da får jeg bare se når det skjer.

Hilsen Anne
9 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bamse10. april 2002
Jeg må bare si det: Du har vært veldig flink som har gått ned såpass mye som du har gjort. Imidlertid - velkommen tilbake hit! Her sliter vi sammen om kilo og hekto som både må og skal av. Jeg ønker deg all mulig lykke til med den videre vektnedgangen!
Hilsen fra Bamse
c.AuthorAlias cindi6. april 2002
Hei anne helen

Kjekt at du har begynt her inne igjen. Håbe at du klare og fjerne noen kilo med oss. Eg håbe at eg og klare det. Så stå på så ska du nok se at du lykkes

Hilsen cindi
c.AuthorAlias Alice5. april 2002
Du har jo vært kjempeflink . Du har helt rett til at man må ta vekta over tid, jeg synes du burde være stolt av deg selv.
Lykke til videre, stå på.
Alice
c.AuthorAlias fett nok.3. april 2002
Hei!

Velkommen tilbake, jeg begynte her til nyttår.

Du har jo vært kjempeflink, stå på!

Hilsen fra Rita
c.AuthorAlias trixi3. april 2002
Så flink du har vært til nå da!!!!! :)
Bli med ned til 70-tallet med meg da!!
Akkurat nå føler jeg nemlig veldig for å snike meg ned til 70 og noe.. Så bli med..så tusler vi sommern i møte enda litt lettere..hihi

Lykke til videre!
Klem fra trixi
c.AuthorAlias Inemor3. april 2002
Kjempebra, stå på videre!
c",)
Ine
c.AuthorAlias "A_P"2. april 2002

Ja, du har vært flink, det er snickers og twist.

Lykke til videre

Klem
c.AuthorAlias lilje2. april 2002
Hei!
Du har jammen vært flink selvom du har hatt sprekker da!!!
Lykke til videre!
c.AuthorAlias nameit2. april 2002
Hei Anne-Helen!

Jeg er ny bruker her men har forgjeves prøvd å slanke meg med helle dårlig resultat tidligere.
Håper på skikkelig motivasjon her på disse sidene. Nå som det våres i bakkene er det egentlig motivasjon god nok å gjøre noe med problemet. Det er ikke særlig morsomt å gå sommeren i møte med store telt, og bikinien langt, langt nedgjemt i skapet.
Nei, her må vi bare stå på og være utholdende.
Du har jo mistet en hel del av deg allerede. FLOTT!
Vi må bare holde ut.:-)
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.