← Alle dagbøker
diarist.Alias

"Bulle"

65 år164 cm3 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start93,0 kg
Sist90,0 kg
Endring−3,0 kg
BMI nå33,5
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
11. desember 200112. januar 2002
90,0 kg

Ja så er det hverdag igjen!!

Ikke så verst når man tar i betraktning at det har vært jul og greier!!
Har nå så smått startet på librakurs via nettet, skal bli spennende. Veldig mange måltider, rekker ikke å bli sulten mellom matinntakene.
Denne uka har jeg vært på ski hver dag, ca 3km er løypa jeg går.Så ligger jeg på gulvet og gjør div.oppstrammende øvelser det hjelper vel det også i lengden. Dette tror jeg går bra bare jeg er som nå,fornøyd og mett!!!
Klem til dere alle.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Alice5. april 2002
Hei Bulle!!
Jeg er lei for å si det, men disse diettene tror jeg ikke noe på. Jeg har prøvd alle slags dietter og slanke piller med det har bare resultert i at jeg har gått opp dobbelt så mye like etter på. Det eneste som hjelper er å legge om kostholdet til sunt og trene masse.Dermed får du en fastere og finere figur som er varig. Jeg ser nå allerede hvor mye det ha hjulpet meg.
Hvis du har sykkel så sett deg på den, eller gå turer hverdag eller annen hverdag, da skal du se at du merker forskjell.
Lykke til videre.
Alice
c.AuthorAlias Bitten13. januar 2002
Av en eller annen merkelig grunn kom innlegget dobbelt, sorry :)
c.AuthorAlias Bitten13. januar 2002
Hei Bulle :) Du har nå fått igang en flott start, ingen tvil om det :) Du høres ut som du er bestemt på ka du vil så eg e sikker på at vi kommer til å se nedovervekt på deg :) Eg strever selv, men håper å klare å ta av en god del til sommeren :) Vi må støtte og oppmuntre kvarandre for da går alt så mye betre :) Masse lykketilklemmer fra Bitten :)))
93,0 kg

1100-1300kcal

Hallo!!!!!
Takk skal dere ha for oppmuntringen, jeg strever for å komme opp i kcal.mengden samtidig som jeg må se litt på hva jeg putter i munnen.I dag har jeg hittil spist 1 brødskive med egg og 0,1% youghurt + 1 havreknekke med 1 skive hvit ost.Så må jeg ta meg selv i nakken og komme meg ut og gå!!!!!!!! DETTE SKAL GÅ, NEMLIG!!!!!!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Nedivekt14. desember 2001
Hei Bulle!

Så fint at du er igang. -Og med rette innstillinga. :) Dette kommer du til å klare vet du. Trening er viktig, ikke bare fordi du bruker energi og strammer opp huden, men også fordi du blir mer "naturlig" sulten. Forbrenninhen virker bedre om du er i aktivitet. Ved å sitte stille hele dagen blir man i alle fall ikke mindre godtesulten...det har jeg i alle fall merket nå som jeg har vært syk.

Menyen din er grei så langt, og jeg tror det er riktig av deg å legge deg på 11-1300 kcal. Husk å spise variert.

*Nedivekt*
c.AuthorAlias Blomsten12. desember 2001
Hei Bulle...

Ja, lurt å holde seg der. Selv om man går ned litt saktere, så vil man ikke føle seg så sliten. Dessuten så settes ikke forbrenningen ned. Den holdes oppe, brannen slokner ikke som det heter på Grete Roede..*ler*

..men som du sier. ...ikke alltid like lett å huske på alle måltidene om man er busy og har mye å gjøre. Det kan jeg skrive under på. Ikke alltid like lett heller å stoppe opp for å spise sine brødskiver, når man henger ute hos kunden og har en deadline over seg...:*S*

..men så lenge vi stort sett greier å holde planen så er vel det det beste!!! :)))

Hilsen meg
Blomsten....som synes det er supert at du allerede har klart å begynne treningen...komme over den berømte dørstokkmila..*S*..:Gratulerer !!
93,0 kg

Nå er det på tide!!!!!!!

Hallo!!
Har sett over div.dagbøker og har fått motivasjon til å sette igang.Ønsker sårt å gå ned 25-30 kg. håpr at jeg skal klare det med hjelp fra dette forumet. Jeg slurver med maten, begynner ikke å spise før i 1-2 tia på dagen, så forbrenningen er vel på tur ned på den tiden. Jeg må få rutine på å spise når jeg står opp og ha en 4-5 måltider pr,dag. Jeg har tenkt å veie meg ukentlig, selv om det er jul vil jeg så smått begynne, så får jeg heller ta sprekkene som de kommer og gå på med ny giv.
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Nedivekt11. desember 2001
Hei Bulle!

-og velkommen hit. Her vil du finne masse inspirasjon. Jeg har hatt masse glede av disse sidene, og hadde ikke klart meg så lenge viss det ikke var for disse med-slankerene her inne. Jenta*S* arrangerer -5 konkurranse (å gå ned 5 kg raskest) for oss over 90 kg. Jeg tror ikke det er så lenge til den neste begynner. Heng deg på da vel! :)

I alle fall ønsker jeg deg masse lykke til og håper du får minst like mye glede av dette nettstedet som jeg har.

Her er noen tips:
1.Skriv i denne dagboka så ofte du kan, det vil gjøre deg mer fokusert.
2.Skriv om trening, meny, sorger og gleder. Alt du vil.
3.Drikk MASSE vann!
4.Spis 5-6 små måltider om dagen. Ved å spise oftere så holder du forbrenningen oppe og går ned raskere. Pass på å ikke bli stappmett.
5.TREN!
6.Tenk optimistisk, og gi deg selv belønninger på veien ned. Ikke mat, men hudpleie, massasje, klær eller andre ting.
7: Sett deg delmål, så blir det ikke så uoverskuelig.
8: Mål kroppen. Helst tidlig, så du kan sammenligne. Når vekta står stille, så hender det at kroppen blir mindre likevel.
9: Ikke gi opp om vekta går feil vei eller du sprekker litt. Start forfra med godt mot.
10: Skriv masse kommentarer til meg.... :O)

Hilsen *Nedivekt*
c.AuthorAlias Viola11. desember 2001
Hei Bulle! Velkommen hit!
Fint å ha disse sidene, her er det mye inspirasjon å hente! Har vært her lenge nå, det går jo trægt synes jeg, men hadde jeg ikke hat dagboka hadde det nok ikke gått i det hele tatt. Her får man hjelp til å holde ut!
Lykke til, skal nok følge med deg!
Klem, Viola.
c.AuthorAlias Bonita11. desember 2001
Hei Bulle, og velkommen hit! :-)
Du har allerede tatt det første skrittet på vei mot et lettere liv! Synes det er flott av deg å sette igang nå, istedet for å utsette det til over jul - selv om dette er en farlig tid for oss slankere vil du se resultater dersom du er flink på det jevne og tillater deg å kose deg av og til..
Skriv ned alt du spiser - prøv å holde deg til 1300-1500 kalorier om dagen, vær i aktivitet og bruk dagboka flittig, da er jeg sikker på at du når målene dine!
Lykke til, klem fra Bonita :-)
c.AuthorAlias April11. desember 2001
Velkommen på sidene du også! jeg oppdaget disse sidene for en uke siden, da jeg var på desperat jakt etter å lese om slankestoff. det er jeg alltid når jeg slanker meg.....
Jeg synes dette virker veldig motiverende fordi jeg synes det er veldig, veldig vanskelig å snakke om slanking til andre, ja selv til familien min. Nå har jeg liksom fått et eget rom som er litt offentlig, men likevel helt privat. Stå på videre, vi er mange i samme båt, og livet går videre også etter jul!!!
c.AuthorAlias beate2910. desember 2001
Heihei og velkommen hit!
Så flott at du vil slanke deg og er motivert for det. Her er vi mange med samme problemer å slite med! Vi deler oppturer og nedturer og gir et ekstra spark bak hvis det trenges. Du vil nok finne masse gode råd og tips her. Bruk dagboka flittig, og les andres dagbøker og skriv gjerne kommentarer. Det er en super måte å holde motivasjonen oppe på.

Lykke til videre!
Mange klemmer fra Beate
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.