Ja så er det hverdag igjen!!
Ikke så verst når man tar i betraktning at det har vært jul og greier!!
Har nå så smått startet på librakurs via nettet, skal bli spennende. Veldig mange måltider, rekker ikke å bli sulten mellom matinntakene.
Denne uka har jeg vært på ski hver dag, ca 3km er løypa jeg går.Så ligger jeg på gulvet og gjør div.oppstrammende øvelser det hjelper vel det også i lengden. Dette tror jeg går bra bare jeg er som nå,fornøyd og mett!!!
Klem til dere alle.
Har nå så smått startet på librakurs via nettet, skal bli spennende. Veldig mange måltider, rekker ikke å bli sulten mellom matinntakene.
Denne uka har jeg vært på ski hver dag, ca 3km er løypa jeg går.Så ligger jeg på gulvet og gjør div.oppstrammende øvelser det hjelper vel det også i lengden. Dette tror jeg går bra bare jeg er som nå,fornøyd og mett!!!
Klem til dere alle.
Jeg er lei for å si det, men disse diettene tror jeg ikke noe på. Jeg har prøvd alle slags dietter og slanke piller med det har bare resultert i at jeg har gått opp dobbelt så mye like etter på. Det eneste som hjelper er å legge om kostholdet til sunt og trene masse.Dermed får du en fastere og finere figur som er varig. Jeg ser nå allerede hvor mye det ha hjulpet meg.
Hvis du har sykkel så sett deg på den, eller gå turer hverdag eller annen hverdag, da skal du se at du merker forskjell.
Lykke til videre.
Alice